reklama

Levná rekonstrukce koupelny? Jednoduchá cesta, jak ušetřit

skrivaa
13. července 2017
Nechte nákup materiálu na firmě! Připadá vám to absurdní? Donuťte firmu, ať se s vámi podělí o svou marži. Řemeslníků je na trhu hodně, zakázek v krizi čím dál míň. Chopte příležitost za pačesy a tvrdě smlouvejte.
reklama

Pokud pořád ještě nevěříte, tady je reálný případ: kvalitní vana od firmy Kaldewei: cena pro zákazníka 10 500 Kč, k tomu DPH. Instalatéři ji ve velkoobchodě coby zavedená firma dostali za 8000 Kč. Zákaznici, říkejme jí třeba Monika, ji prodali za 8500. Rozdíl v ceně: 20 %.

Jak na to? Vyzbrojte se argumenty!

Lámete si hlavu, jak přesvědčit firmu, aby se s vámi podělila o svůj zisk? Tady jsou argumenty, abyste si dokázali stát na svém:

– Firmy vysloveně stojí o to, abyste materiál nakupovali přes ně. Čím víc toho u svého velkoobchodu odeberou, tím vyšší dostanou v budoucnu slevu. Vy jim vlastně pomáháte, tak proč by se s vámi nerozdělili o zisk.

– Na trhu je velká konkurence a dělat koupelnu není malá zakázka. Málokdo chce obíhat deset zákazníků denně a všude měnit kapající vodovodní kohoutky. Když může být dva tři dny jen u vás. Vy někomu dáváte vydělat, zkuste to brát tak, že šéfem jste vy a ne firma.

Když dáte najevo, že víte, jak to na trhu chodí, budete silní v kramflecích a určitě mnohé usmlouváte. Jen si předem jasně domluvte, kolik zaplatíte za dovoz materiálu. Možná máte teď pocit, že chcete mít hlavně rekonstrukci za sebou, že na nějaké té tisícikoruně nesejde. Omyl, zastavte se a počítejte: jak dlouho musíte pracovat, abyste tu tisícikorunu vydělali? A kolik času strávíte smlouváním a výběrem firmy? Nebo snad berete tisícovku za hodinu?

(mar)

Mohlo by vás zajímat:

Sílejte článek
Zobrazit komentáře ke článku
Štítky: rekonstrukcekoupelnytipylevně
reklama