Vojta Kotek riskoval, ale jízdu v motokáře si skvěle užíval
DREAM TEAM – Mistři dílny - Vojta Kotek a motokára
Oblíbený herec a moderátor Vojta Kotek se jen tak něčeho nezalekne a nebojí se riskovat! A tak se neváhal projet ani v motokáře. Jak si jízdu v motokáře Vojta užíval a zda to pro něho nebylo nebezpečné, se můžete podívat ve videu.
Vojta Kotek dokázal, že se nebojí riskovat a dvoje hranice posunul zase o kousek dál, když se v prvním díle pořadu Dream Team – Mistři dílny neváhal projet v jedné z motokár, kterou dostaly týmy za úkol vyrobit. Tento dopravní prostředek soutěžící poskládali ze všeho možného, co našli ve skladu. Většina z nich se sestavováním podobné záležitosti neměla žádnou zkušenost, a tak to mohlo dopadnout všelijak...
Tomáš Enge, automobilový závodník, první a doposud jediný český pilot Formule 1 (první zprava) byl zadavatelem úkolu postavit motokáru Zdroj: FTV Prima
Je pravda, že jako první obě motokáry projížděl Tomáš Enge, automobilový závodník, první a doposud jediný český pilot Formule 1. Právě on byl zadavatelem tohoto úkolu a v pořadí prvním třetím porotcem soutěže. Jenže Tomáš Enge je profesionál a ví, jak se k případnému nečekanému problému za volantem postavit. „Měla by jezdit. Rychle! A měla by být samozřejmě taky hezká,“ byla jeho slova, když úkol – sestavení motokáry – soutěžícím zadával.
Porotkyně Kamila Douděrová k tomu přidala ženský pohled na věc: „Motokára by měla mít neotřelý design a nějaký skrytý vtip, třeba prostor na kabelku.“
Šimon Caban, druhý porotce, se držel nejvíc při zemi: „Nemělo by se zapomínat na brzdy!“
„Já osobně jsem neměl strach z toho, že by některá z těch dvou motokár mohla být nebezpečná. Byl jsem přítomen celému procesu sestavování a sám pro sebe si dělal průběžnou kontrolu, zda jsou všechny komponenty správně upevněny,“ říká Tomáš Enge a dodává, že se těšil na to, až si do sestavených motokár sedne. „Byl jsem totiž zvědavý, co za těch pár hodin, které na úkol soutěžící měli, vzniklo.“
I přes všechny menší či větší překážky se nakonec oba týmy se svým úkolem statečně a beze studu vypořádaly a předstoupily s výsledkem své práce před porotu. Tomáše Engeho nakonec přesvědčilo, že auto červených jelo o trochu rychleji. Výrobek tohoto týmu se o něco více líbil i zbylým dvěma porotcům, a tak červení tentokrát zvítězili a Vojta Kotek vítěznou motokáru s chutí vyzkoušel.