reklama

Koupelna jak ze žurnálu aneb Tipy, jak s minimem nákladů vytvořit skvělé místo pro relaxaci

bras
22. února 2017
Jak se cítíte při vstupu do vlastní koupelny? Pokud to není úplně ono, nezoufejte, stačí opravdu málo a můžete ji dostat o několik úrovní výše.
reklama

Koupelna je prvním místem, kam míříme po návratu domů, je to prostor, kde kromě špíny a potu splachujeme i únavu a stres. Proto je mimořádně důležité, abychom se v této místnosti cítili dobře a uvolněně. Máme pro vás několik jednoduchých rad a tipů, jak i ze starší koupelny vykouzlit místo, kde během kratičké chvilky načerpáme sílu, energii a dobrou náladu po náročném dni mimo domov.

Čistota a vůně

Základním předpokladem k tomu, abychom se v koupelně cítili opravdu dobře, je čistota – nezapomínejme pravidelně měnit ručníky a umyvadlo i vanu mýt vždy, když je to potřeba. Ušmudlaný, mokrý ručník nebo špína na umyvadle nás určitě do pohody nedostanou, spíše naopak. Kromě zářivé čistoty dbejme i na příjemnou vůni. Naše oblíbené květiny či bylinky do koupelny dostaneme velice jednoduše, třeba s opravdu kvalitním mýdlem.

Nemusí být na očích

Pokud se chceme v koupelně cítit skvěle, nenechávejme na umyvadle nebo okraji vany nepřehlednou a zaprášenou hromadu méně či více používané kosmetiky. Pokusme se být v tomto ohledu spíše minimalističtí, na očích nechávejme jen to, co opravdu pravidelně a často používáme, ideálně drobnosti omezme na mýdelník a potřeby k čištění zubů. Ostatní lahvičky a dózy raději odložme za dvířka koupelnové skříňky.

Malé a funkční do koupelny

Nakonec nezapomeňme zkontrolovat stav našich koupelnových doplňků. Mýdelníky, dávkovače na mýdlo nebo stojany na zubní kartáčky používáme několikrát denně a možná to na nich začíná být znát. I tyto drobnosti ale výrazně přispívají k celkovému dojmu, kterým naše koupelna působí. Jejich cena většinou není nijak vysoká, takže není důvod, jejich výměnu dále odkládat. Pokud v tomto ohledu uvítáte inspiraci, nahlédněte do naší fotogalerie.

(bras)

Mohlo by vás zajímat:

Sílejte článek
Zobrazit komentáře ke článku
reklama