Webové stránky skupiny Prima používají cookies k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu souhlasíte s užitím cookies v rámci webů skupiny Prima. Více informací
Souhlasím
návrat zpět

Vyhledávání

Co hledáte?
Smazat
Reklama
Zahrada

Musíte zkusit: Konopné mléko neobsahuje laktózu, přitom je plné vápníku

Zdravá lahůdka.
Vydáno: 09.03.2016
Příprava konopného mléka je jednoduchá

Nemusíte se obávat, že vás nabádáme ke konzumaci drog. Konopná semínka pocházejí z technického konopí, tedy neobsahují žádné THC a neovlivní váš duševní stav. Jedině ten fyzický. Mají lehce oříškovou chuť a jsou velmi zdravá! Pokud nemůžete konzumovat kravské mléko kvůli alergii na bílkovinu kravského mléka nebo intoleranci laktózy, pak jistě jako zpestření jídelníčku konopné mléko oceníte. Ale i když alergičtí nejste, máte tak možnost zpestřit si jídelníček.

Příprava konopného mléka

Budete potřebovat:
půl hrnku neloupaných konopných semínek
vodu

Postup:
Semínka namočte na 24 hodin do vody, během této doby je dvakrát propláchněte a vodu komplet vyměňte. Nakonec semínka slijte a znovu zalijte zhruba trojnásobným obsahem čerstvé vody, vše důkladně rozmixujte a pak přeceďte přes plátýnko.
Hotové mléko můžete podle chuti a vlastních zvyklostí dosladit – třeba medem nebo javorovým či datlovým sirupem. Výborné je také rozmixované s banány.

(bras)

Mohlo by vás zajímat:

Malá semínka konopí jsou vůbec nejlepším zdrojem esenciálních mastných kyselin omega-3 a omega-6

Hledáte dokonalou potravinu? Zkuste konopná semínka

Chia puding je výborný a zdravý

Chia semínka jsou zázrak. Přinášíme recept na smoothie a puding

Lněné semínko – znovuobjevený zdroj zdraví

Lněné semínko – znovuobjevený zdroj zdraví

Reklama
Článek je zařazen v:
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama