reklama

Máma se zbavila hraček svých dětí. Má to výhody, které ocení každý rodič

Matouš Hartman
4. října 2017
Šlápli jste někdy na Lego? Pak znáte až moc dobře ten pocit, kdy chcete, aby všechny kostky vylétly oknem. Ale zakopávat se dá i o postavičky superhrdinů nebo autíčka. Olga Mecking, redaktorka časopisu Good Housekeeping, začala plyšáky i panenky decimovat a ona i její děti jsou spokojenější.
reklama

Na začátku stála lenost k uklízení. Děti nechávaly podlahu plnou hraček a zaměstnaná matka si nemohla dovolit investovat vzácnou energii do sbírání nepořádku. Časem si všimla, že některé hračky si získaly mnohem větší popularitu než jiné. Rozhodla se tak k radikálnímu řešení.

Všechny hračky, které její děti nebavily, musely z kola ven. Neudělala žádné velké třídění, ale sledovala, které hračky její děti zajímají a které ne. Postupně tak nepotřebné předměty z dětského pokoje mizely. Ale jejich životní pouť nekončila. Olga je věnovala charitě.

Zjednodušilo se tak rozhodování, s čím si hrát, a větší prostor získaly také knihy. Výhody vidí i Olga. Už nemusí dávat přednášky o potřebě uklízet po sobě a libuje si, že police už nevypadají tak neuspořádaně, jako když přetékaly hračkami vesměs věnovanými od příbuzných.

Mrkněte se na vychytávky pro školáky:

(mh)

Na začátku stála lenost k uklízení. Děti nechávaly podlahu plnou hraček a zaměstnaná matka si nemohla dovolit investovat vzácnou energii do sbírání nepořádku. Časem si všimla, že některé hračky si získaly mnohem větší popularitu než jiné. Rozhodla se tak k radikálnímu řešení.

Všechny hračky, které její děti nebavily, musely z kola ven. Neudělala žádné velké třízení, ale sledovala, které hračky její děti zajímají a které ne. Postupně tak nepotřebné předměty z dětského pokoje mizely. Ale jejich životní pouť nekončila. Olga je věnovala charitě.

Zjednodušilo se tak rozhodování, s čím si hrát, a větší prostor získaly také knihy. Výhody vidí i Olga. Už nemusí dávat přednášky o potřebě uklízet po sobě a libuje si, že police už nevypadají tak neuspořádaně, jako když přetékaly hračkami vesměs věnovanými od příbuzných. Na začátku stála lenost k uklízení. Děti nechávaly podlahu plnou hraček a zaměstnaná matka si nemohla dovolit investovat vzácnou energii do sbírání nepořádku. Časem si všimla, že některé hračky si získaly mnohem větší popularitu než jiné. Rozhodla se tak k radikálnímu řešení.(mh)

Další články:

Sílejte článek
Zobrazit komentáře ke článku
Štítky: dětiúklidzměnahračky
reklama