reklama

Jak se pracuje ve firmě, kde nikdo – ani generální ředitel – nemá vlastní pracovní místo?

Na stolech neuvidíte osobní věci, ty si zaměstnanci musí ukládat do skříněk Foto: Na stolech neuvidíte osobní věci, ty si zaměstnanci musí ukládat do skříněkFoto: CBRE

Ve firmě CBRE nemá nikdo své stálé pracovní místo.

Dovedete si představit, že byste vždy ráno přišli do práce a mohli si vybrat, zda ten den budete pracovat na baru, v sedačce, v open spaceu či v uzavřené kanceláři? Nebo během dne třeba čtyřikrát změnili místo podle toho, co zrovna děláte, zda vás nebolí záda nebo si chcete odpočinout? Jednou byste seděli vedle kolegů z marketingu, podruhé třeba vedle generálního ředitele? Jedině s lidmi z personálního a finančního byste si vyjma kuchyňky vedle sebe nesedli, protože ti by měli vlastní místo kvůli citlivým datům a množství papíru. Tato variabilita pracovního prostředí by ale znamenala, že byste si pokaždé museli sklidit své osobní věci do vlastní skříňky v šatně, abyste nechali pracovní místo volné pro další kolegy.

Firma CBRE si uvědomuje důležitost pracovního prostředá, kde trávíme značnou část života. Proto již druhým rokem vyhlašuje soutěž CBRE Zasedačka roku. Takové pracovní prostředí najdete ve firmě CBRE, která v roce 2013 kanceláře ve své pražské pobočce tímto způsobem upravila. Nikdo tedy kromě finančního a personálního oddělení zde nemá stabilní pracovní místo. "Chtěli jsme podpořit především komunikaci a spolupráci mezi zaměstnanci. Nejdříve byli zaměstnanci k novému konceptu zdrženliví. Představa, že nebudou mít vlastní pracovní místo, je moc nelákala. Po více než roce náš průzkum ukázal, že 98 % zaměstnanců hodnotí kanceláře jako příjemné místo pro práci," říká Richard Curran, generální ředitel CBRE.

Podívejte se na video, kde vám kanceláře firmy CBRE představíme:

A nahlédněte do fotogalerie:

Firma CBRE si uvědomuje důležitost pracovního prostředá, kde trávíme značnou část života. Proto již druhým rokem vyhlašuje soutěž CBRE Zasedačka roku.

(web)

reklama